Mersin Üniversitesinde Nevruz

Nisan 16, 2007

Nevruzda mersin üniversitesindeki nevruz kutlaması onların nevruz kutlamalarına hiç kimse birşey demiyo fakat kutlama aşamasında elleriyle yaptığı işaretler ve nevruzun yazılı şekli ne amaçla yaptıkları herşeyi ortaya çıkarıyo


Mersin Üniversitesindeki Olaylar

Nisan 16, 2007

 

Değişik Fikirler altında vatanın bütünlüğüne karşı gösteri yapan öğrencileri okul içinde neler yaptıklarına bi bakın böye kişiler yüzünden okul bir çok zarar görüyor.Orda gerçekten okumak isteyen öğrencileri hakları yeniliyo ve bunları yapmalarının nedeni yedikleri toprağa ihanet etmek . Unutmasınlar herşey bu kadar kolay değil.


Bu vatanı Bölemezler

Nisan 16, 2007

Bu Sayfayı yapmamızın nedeni son günlerden iyice yayılan olaylardan dolayıdır. Çeşitli görüşler altında vatanı bölmeye çalışanlara karşı birlikte bi cevap vermek içindir. Sizden desteklerinizi bekliyoruz. Herşey vatan için